ΑΓΩΓΗ  ΥΓΕΙΑΣ

Σχολικό έτος 2009-2010

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Image Hosted by ImageShack.us

Το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 2009-2010 είχε ως θέμα του τις «Σχέσεις των δύο φύλων τότε και τώρα». Στόχος του προγράμματός μας ήταν να διερευνήσουμε τις σχέσεις των δύο φύλων κατά το παρελθόν, κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στην Αρχαιότητα, το Μεσαίωνα και την Αναγέννηση αλλά και στο σήμερα αφού πλέον αυτό το ζήτημα απασχολεί τους νέους από πολύ μικρή ηλικία.
Στην προσπάθειά μας αυτή χρησιμοποιήσαμε διάφορες μορφές τέχνης (αγγειογραφία, ζωγραφική, γλυπτική, θέατρο) από διάφορες περιόδους του πολιτισμού, και μέσα από τη διαχρονική προσέγγιση να γνωρίσουν οι μαθητές πως εκφράζονταν οι άνθρωποι γι’ αυτό το θέμα, ποιες αντιλήψεις υπήρχαν και πως απεικονίζονταν. Ο ΕΡΩΣ και η ΨΥΧΗ / EROS and PSYCHE
Εικόνα Σ’ αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η επίσκεψή μας στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης στις 10-3-2010, στο οποίο πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η έκθεση «΄Ερως: από τη Θεογονία του Ησιόδου στην Ύστερη Αρχαιότητα». Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετείχαν έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και παρακολούθησαν με μεγάλη προσοχή όσα μας είπε η ξεναγός και μελέτησαν το ειδικό φυλλάδιο με το οποίο μας εφοδίασε.

Μεγάλη επιτυχία είχε και η εκδρομή της ομάδας στην Ιταλία από 15-4-2010 έως 20-4-2010 προκειμένου να γνωρίσουν οι μαθητές μας από κοντά την τέχνη της αναγέννησης και να δουν ποιες αλλαγές παρουσιάζονται στη γλυπτική και στη ζωγραφική ως προς την απεικόνιση του ανθρώπινου σώματος σε αντίθεση με το τι επικρατούσε το Μεσαίωνα.

Άλλωστε αυτή η γνώση συνδέεται και με άλλα μαθήματα όπως την Ιστορία, τα Εικαστικά, τα Θρησκευτικά , τα Φιλολογικά κ.α.

Στην εκδρομή συμμετείχαν 30 μαθητές και μαθήτριες, μέλη της ομάδας Αγωγής Υγείας, δύο μητέρες, μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας και τέσσερις συνοδοί καθηγητές.

α/α

ΧΡΙΣΤΟΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΣΟΦΙΑ

Γ3

Ως συνοδοί καθηγητές οι εξής:

1. Στυλιανίδου Δέσποινα ως αρχηγός, καθηγήτρια κλ. ΠΕ02, Υποδ/ντρια 38ου Γυμν. Αθηνών

2. Στάϊκου-Κατσικογιάννη Αννέτα συνοδός καθηγήτρια κλ.ΠΕ06

3. Αρβανιτίδη Χρήστο, συνοδός καθηγητής, κλ. ΠΕ04

4. Ασσαριωτάκη Αθηνά, συνοδός καθηγήτρια, κλ. ΠΕ13

Καθώς επίσης και οι κυρίες 1. Βαζούρα Ελένη, 2. Μαλλιαροπούλου Μαριλένα , κηδεμόνες, μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας.

Το πρόγραμμα της εκδρομής μας ήταν το εξής:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 6ΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

15 έως & 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010

ΠΕΜΠΤΗ

15-4-2010 1η μέρα : !2:00μ. Αναχωρήσαμε από το σχολείο με προορισμό την Πάτρα, λιμάνι απόπλου. Κάναμε ενδιάμεση στάση στον Ισθμό της Κορίνθου για πρόχειρο γεύμα και φτάσαμε στις 16:00μ.μ. στην Πάτρα , επιβιβαστήκαμε στο πλοίο, τακτοποιηθήκαμε στις καμπίνες και στις 18:00 αποπλεύσαμε για το λιμάνι του Μπάρι. Διανυκτερεύσαμε στο πλοίο. Τα παιδιά απόλαυσαν το ταξίδι και χάρηκαν την παρέα με τους συμμαθητές τους.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

16-4-2010 2η μέρα: 9:00π.μ. Φτάσαμε στο λιμάνι του Μπάρι και αναχωρήσαμε για τη νεκρόπολη της Πομπηίας. Φτάσαμε στην Πομπηία στις 13:00μ.μ Ξεναγηθήκαμε από τον κ. Στάθη, ξεναγό . Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και έκαναν πολλές ερωτήσεις Γευματίσαμε πρόχειρα και στις 16:00μ.μ. αναχωρήσαμε για την Ρώμη. Παρά τα πολλά χιλιόμετρα της διαδρομής, τα παιδιά χάρηκαν τη διαδρομή και παρατηρούσαν με ενδιαφέρον τα φυσικό τοπίο και τις γραφικότητες της Ιταλίας. Φτάσαμε στη Ρώμη στις 19:30. Τακτοποιηθήκαμε στο Ξενοδοχείο και αμέσως ξεκινήσαμε για βραδινή βόλτα στη φωτισμένη Ρώμη με το πούλμαν. Θαυμάσαμε όλα τα μνημεία της πόλης φωτισμένα και σταματήσαμε στο Κολοσσαίο, αφού το θαυμάσαμε και τραβήξαμε φωτογραφίες πήγαμε για φαγητό σε ένα πολύ συμπαθητικό εστιατόριο. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο κουρασμένοι πια αλλά και πολύ ευχαριστημένοι.

ΣΑΒΒΑΤΟ

17-4-2010 3η μέρα: 7:30 έως 8:30π.μ. πήραμε πλούσιο πρωινό στο πολυτελές ξενοδοχείο μας και στη συνέχεια ξεκινήσαμε την επίσκεψή μας στα μνημεία του ιστορικού κέντρου της Αιώνιας Πόλης Καπιτώλιο, Αρχαίο Ρωμαϊκό Πάνθεον, Πιάτσα ντι Σπάνια, Πιάτσα Βενέτσια, Πιάτσα ντελ Πόπολο, ρίξαμε τα κέρματά μας στην Φοντάνα ντι Τρέβι με την ελπίδα να ξαναεπισκεφθούμε τη Ρώμη, σταματήσαμε για πίτσα και διάφορα ψώνια για αναμνηστικά και δώρα και στις 13:00μ.μ ξεκινήσαμε για το Βατικανό, τη Βασιλική του Αγ, Πέτρου, και τα Μουσεία του Βατικανού, όπου θαυμάσαμε τα έργα των μεγάλων καλλιτεχνών της αναγέννησης. Η ξενάγηση αυτή θα μας μείνει αξέχαστη. Το πλήθος και ο πλούτος των εκθεμάτων στα Μουσεία του Βατικανού, τα Γλυπτά, οι τοιχογραφίες με τους πίνακες των μεγάλων καλλιτεχνών της Αναγέννησης και ιδιαίτερα του Ραφαήλ και του Μιχαήλ Άγγελου, θαυμάσαμε από κοντά την Πιετά και τη διάσημη Καπέλα Σιξτίνα και, αφού ξεναγηθήκαμε και στη βασιλική του Αγ. Πέτρου, αναχωρήσαμε κουρασμένοι αλλά μαγεμένοι με όσα είχαμε δει.

Πήγαμε για καφέ και παγωτό στην Πιάτσα Ναβόνα και κατόπιν, βράδυ πια μας περίμενε το ζεστό και γραφικό εστιατόριο για φαγητό. Μια τελευταία βόλτα με το πούλμαν στη φωτισμένη Ρώμη για αποχαιρετισμό και κατευθείαν στο ξενοδοχείο, στα κρεβάτια μας γεμάτοι από τις συγκινήσεις της ημέρας.

ΚΥΡΙΑΚΗ

18-4-2010 4η μέρα: 7:00 έως 8:00π.μ. το πλούσιο πρωινό στους μπουφέδες του ξενοδοχείου και 8:30π.μ. άμεση αναχώρηση για Σιένα -Φλωρεντία. Στις 12:00 φτάσαμε στη Μεσαιωνική πόλη της Σιένας. Περιήγηση στην πόλη που θυμίζει το Μεσαίωνα αφού όλα έχουν μείνει όπως ήταν τότε, 13:30μ.μ γευματίσαμε σε εστιατόριο της πόλης στην πιάτσα ντελ Κάμπο και 15:30μ.μ αναχωρήσαμε για την πόλη της Φλωρεντίας. 17:00μ.μ. φτάσαμε , τακτοποιηθήκαμε σε ξενοδοχείο της Φλωρεντίας, κατόπιν στις 19:00 έως στις 22:00 ξεκινήσαμε για βραδινή ξενάγηση στην πόλη. Η ξεναγός μας περίμενε, μας ξενάγησε στην Πιάτσα σαν Τζοβάνι. Θαυμάσαμε το Βαπτιστήριο και τη Σάντα Μαρία ντελ Φιόρε, τον περίφημο τρούλο του Μπρουνελέσκι, τον Δαυίδ του Μιχαήλ Άγγελου, το Παλάτσο Βέκιο στην πιάτσα ντε λα Σινιορία και περπατήσαμε στην πόντε Βέκιο του Άρνου ποταμού που στέκει εκεί από το 1345. Διασκεδάσαμε με τα τραγούδια του τραγουδιστή που μας καλωσόρισε στην γέφυρα.

Πήγαμε για φαγητό σε κοντινό εστιατόριο με γεμάτη την ψυχή μας από τις εικόνες που είχαμε δει.

ΔΕΥΤΕΡΑ

19-4-2010 5η μέρα: 7:30 έως 8:00π.μ. πρωινό στο ξενοδοχείο και αναχωρήσαμε για το λιμάνι της Ανκόνα. Κάναμε ένα μικρό σταθμό στο ανεξάρτητο κρατίδιο του Σαν Μαρίνο γευματίσαμε πρόχειρα και συνεχίσαμε για την Ανκόνα. Αποπλεύσαμε με προορισμό το λιμάνι της Πάτρας.

ΤΡΙΤΗ

20-4-2010 6η μέρα: Άφιξη στο λιμάνι της Πάτρας 16:30μ.μ, Πρόχειρο Γεύμα., ενδιάμεση στάση στον Ισθμό της Κορίνθου και άφιξη στο σχολείο στις 20:30μ.μ

Ο ενθουσιασμός, η χαρά και το ενδιαφέρον που κυριάρχησαν φαίνονται στα πρόσωπα όσων συμμετείχαν στην εκδρομή αυτή και αποτυπώνονται στις φωτογραφίες:

Φωτογραφίες από την εκδρομή στην Ιταλία

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

Γιώργος Παπασταθόπουλος (Α3):

Η Ιταλία ήταν πολύ όμορφη, η αγαπημένη μου πόλη ήταν η Φλωρεντία, πέρασα όμως πολύ καλά και στη Σιένα. Ο καιρός εκεί ήταν σχετικά καλός αλλά έκανε λίγο κρύο, όμως μας παρηγορούσε η ομορφιά των τοπίων που αντικρίσαμε. Εύχομαι κάποτε να πάω ξανά στην Ιταλία και να περάσω τόσο ωραία όπως τότε.

Μαρία-Ελένη Νικολάου (Α2):

Οι εντυπώσεις μου από την Ιταλία ήταν πολύ ωραίες, αφού βρισκόμουν με τους συμμαθητές μου, αλλά και η ίδια η Ιταλία ήταν φοβερή. Η ωραιότερη πόλη κατά τη γνώμη μου ήταν η Ρώμη, αλλά μου άρεσαν και οι υπόλοιπες. Ήταν μια φανταστική εμπειρία που θα ήθελα να ξαναζήσω.

Γιάννης Τσέρτος (Α3):

Η Ιταλία ήταν μια πανέμορφη χώρα. Περάσαμε τέλεια αν και ο καιρός μας τα χάλασε λίγο. Οι αγαπημένες μου πόλεις ήταν η Πομπηία και η Ρώμη. Όταν πατήσαμε το λιμάνι της Ιταλίας εγώ δεν κατάλαβα ότι ήμασταν στην Ιταλία, γιατί έμοιαζε πολύ με την Ελλάδα αλλά μετά όπου και να κοίταζες, έβλεπες κάτι το ξεχωριστό. Η ατμόσφαιρα το βράδυ ήταν πολύ ωραία. Εύχομαι να μην ήταν η τελευταία μου φορά αλλά να ξαναπάω.

Τσικούκου Άννα (Β3):

Στην Ιταλία περάσαμε φανταστικά. Η Ρώμη είναι μια πανέμορφη πόλη με πάρα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα που μπορείς να δεις. Το βράδυ η ατμόσφαιρα ήταν τέλεια. Εύχομαι να ξαναπάω στην Ιταλία με την πρώτη μου ευκαιρία.

Βογιατζή Βαρβάρα (Γ1):

Στην Ιταλία περάσαμε πολύ ωραία. Η χώρα ήταν φανταστική και ευχαρίστως ξαναπάω. Με την ίδια παρέα βέβαια συν 5,6 άτομα. Γελάσαμε πολύ ειδικά με τον κύριο Αρβανιτίδη (Αρβάν) αλλά και μόνοι μας. Το καράβι που γυρίσαμε ήταν τέλειο και περάσαμε φοβερά. Η Ρώμη το βράδυ ήταν φοβερή, όχι την ημέρα δεν ήταν αλλά τα φώτα δημιουργούν κάτι το μαγικό. Εγώ πάντως ένα έχω να πω: RESPECT στην Κ. Στυλιανίδου , γιατί χωρίς αυτήν δεν θα πηγαίναμε. (αλλά φυσικά respect και στην κ. Ασσαριωτάκη και και στον Αρβαν) !!!!

Μπαλαούρας Αλέξανδρος (Α2):

Το ταξίδι στην Ιταλία ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Ήταν μια υπέροχη χώρα. Περάσαμε φανταστικά. Ίλες οι πόλεις, η Πομπηία, η Ρώμη, η Σιένα και η Φλωρεντία ήταν εκπληκτικές και κρύβουν όλες τους μια μεγάλη ιστορία μέσα στους αιώνες. Τα αξιοθέατα φανερώνουν τη δύναμη των Ρωμαίων και της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Όλα τα γλυπτά και οι πίνακες ήταν γεμάτα ζωντάνια και κίνηση. Βέβαια και το φυσικό περιβάλλον ήταν φανταστικό. Το γέλιο με τους φίλους μου, φυσικά, δεν έλειπε. Πέρασα υπέροχα!!!

Γιάννης Καλοκαιρινός(Β1):

Το ταξίδι μας στην Ιταλία ήταν πολύ ωραίο. Όλες οι πόλεις ήταν φανταστικές. Αν και από όλες πιο πολύ μου άρεσε η Ρώμη. Τα γλυπτά ήταν φανταστικά και σε αυτά μου άρεσε η ζωντάνια τους. Θα ήθελα πολύ να ξαναπάω αλλά μόνο στη Ρώμη.

Πουλιάσης Βασίλης (Α3):

Στην Ιταλία ήταν καταπληκτικά.

Μπάτζιου Ευγενία-Ελένη (Β2):

Στην Ιταλία περάσαμε πολύ ωραία και μάθαμε πολλά καινούρια πράγματα. Σίγουρα θα ξαναπήγαινα σε μια παρόμοια εκδρομή.

Μιχαηλίδη Έλλη-Κωνσταντίνα (Γ2):

Η Ιταλία ήταν απίστευτα όμορφη, λες και ζεις σε άλλη εποχή. Τα τοπία ήταν μαγευτικά όπως επίσης και τα μνημεία της. Όταν μεγαλώσω λίγο ακόμα, θα ξαναπάω σίγουρα!!!! Τέλος, η Φλωρεντία είναι μια από τις πιο όμορφες πόλεις στον κόσμο.

Ζαφειροπούλου Αθανασία (Β1):

Το ταξίδι στην Ιταλία ίσως είναι ένα από τα πιο όμορφα ταξίδια που έχω κάνει μέχρι τώρα. Οι μέρες κύλησαν πολύ όμορφα και ευχάριστα. Οι ξεναγήσεις στην Πομπηία, στο ιστορικό κέντρο της Ρώμης, στη μεσαιωνική Σιέννα και στο μικρό κέντρο της Φλωρεντίας με εντυπωσίασαν. Το Βατικανό αν και ήταν αρκετά κουραστικό, άξιζε τον κόπο, γιατί μέσα υπήρχαν φανταστικά γλυπτά. Αυτήν την εκδρομή δεν θα την ξεχάσω ποτέ μου. Πιστεύω η ευχή στην Φοντάνα ντι Τρέβι να βγει αληθινή και να ξαναπάω κάποια μέρα.

Ζάκι (Γ1):

Μ’ άρεσε πολύ.

Αγαθοκλής (Β1):

Ήταν φανταστικά και πέρασα τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου.

Τρευλοπούλου Ελένη (Β3):

Κατά τη γνώμη μου, το ταξίδι στην Ιταλία ήταν μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσω τον πολιτισμό και την καθημερινή ζωή των κατοίκων της. Βιώσαμε ασυναγώνιστες στιγμές, με πολύ κούραση φυσικά, αλλά πάνω απ’ όλα με πολύ ΠΑΘΟΣ!!

Κούρος Αχιλλέας (Α1):

Η Ιταλία ήταν πολύ ωραία, περάσαμε καλά αλλά και διδαχτήκαμε.

Αντωνιάδη Δήμητρα-Μαρία (Α1):

Η εκδρομή ήταν !!!ΤΕΛΕΙΑ!!! , περάσαμε όλοι φοβερά και μπορώ να πω ότι υπήρχε πολύ αδρεναλίνη. Εύχομαι να το ξαναζήσω σύντομα!!!

Παρασκευοπούλου Κωνσταντίνα-Βάσω (Γ3):

Ό,τι και να πω για αυτήν την εκδρομή θα είναι πραγματικά λίγο! Περάσαμε υπέροχα και πιστεύω πως αυτό οφείλεται πάνω απ’ όλα στην καλή παρέα και μετά σε όλα τα άλλα. Τα ξενοδοχεία και οι ξεναγοί ήταν υπέροχα και όλα τα μέρη που επισκεφθήκαμε ήταν απερίγραπτα φανταστικά! Ήταν οι καλύτερες 6 μέρες της ζωής μου μέχρι τώρα!! Ελπίζω να ξαναπάω!

Χριστοδημητροπούλου Παρασκευή (Γ3):

15/4 – 20/4 οι καλύτερες έξι μέρες που έχω περάσει ποτέ!!! Ιταλία… με τέλεια παρέα και επίσης με τέλειους συνοδούς! Όλες οι πόλεις που επισκεφθήκαμε ήταν ξεχωριστές με ωραία μνημεία… Ευτυχώς και ο ξεναγός που είχαμε δεν ήταν και πολύ κουραστικός!!! Θέλω όμως να τονίσω ότι περάσαμε τόσο ωραία χάρη στους διοργανωτές μας και τους καθηγητές που αναλάβανε αυτή τη μεγάλη ευθύνη και τα παιδιά που είχαν επιλεχθεί γι’ αυτή την καταπληκτική εκδρομή! Μακάρι να ξαναζήσω μια τέτοια εμπειρία!

Στράτη Μαρίνα (Γ3):

Πέρασα υπέροχα… Απίστευτη εμπειρία… Η παρέα και οι συνοδοί καθηγητές άπαιχτοι! Γέλασα τόσο πολύ, έφαγα και έμαθα τόσα πολλά! Θα ξαναπήγαινα με 1000… Μακάρι αυτές οι 6 μέρες να μην τελείωναν ποτέ!!! Α, τα πλοία άπαιχτα, υπέροχα. Πιστεύω ότι ήταν τα καλύτερα κομμάτια της εκδρομής. Επίσης έμαθα τόσα πράγματα που ούτε καν τα περίμενα. Πραγματικά αν κάθε μου «διακοπές» ήταν έτσι, δεν περιγράφεται το πώς θα ένιωθα.

Χριστοδημητροπούλου Σοφία (Γ3):

Ήταν υπέροχα..! Θα ήθελα πάρα μα πάρα πολύ να ξαναπήγαινα με τα ίδια παιδιά και τους ίδιους καθηγητές!!! Ήταν όλα πολύ όμορφα. Τα πλοία ήταν φανταστικά. Μπορώ να πω ότι ήταν οι καλύτερες ώρες της εκδρομής!!! Ήταν τέλεια που δεν μου φτάνει ούτε ένα ολόκληρο τετράδιο για να πω πόσο τέλεια πέρασα!!! Μακάρι να ξαναπηγαίναμε !!! (Οι τελευταίες ώρες ήταν λίγο δύσκολες αλλά Ο.Κ.!)

Χριστάνα Γεωργία (Γ3):

Η εκδρομή ήταν υπέροχη! Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία, μάθαμε πολλά, εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μας και άλλα πολλά.

Σίχα Μαρία (Γ3):

Πωωω! Πέρασα υπέροχα. Η Ιταλία ήταν τέλεια! Από την πρώτη στιγμή που ανεβήκαμε στο πούλμαν στην Αθήνα για να φύγουμε ένιωσα ότι όλα θα πάνε καλά. Κάθε μέρα γινόταν κάτι ωραίο. Ειδικά στο πρώτο πλοίο…..

Τσάγκα Χριστίνα (Γ3):

Η εκδρομή ήταν πολύ ωραία! Περάσαμε αρκετά καλά και διασκεδάσαμε πολύ, ειδικά στο πούλμαν και στα πλοία. Ήταν μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ και εύχομαι να ξαναπάω με την ίδια παρέα!

Κοτσορώνης Βασίλης (Α1):

Η εκδρομή στην Ιταλία ήταν υπέροχη. Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία. Έμαθα πάρα πολλά πράγματα και εύχομαι να ξαναπάω.

Σπυροπούλου Αγγελική (Γ3):

Η εκδρομή στην Ιταλία ήταν μια πανέμορφη εμπειρία! Ένα όμορφο όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Η παρέα, οι καθηγητές, οι μαμάδες όλοι ήταν υπέροχοι και πολύ ευχάριστοι. Η Ιταλία σαν χώρα είναι εξαιρετική και αξιοθαύμαστη, καθώς τα αμέτρητα μνημεία της είναι μοναδικά στον κόσμο και η ομορφιά της είναι δύσκολο να συγκριθεί. Η εμπειρία και οι γνώσεις που κερδίσαμε θα μείνουν για πάντα μέσα μου και θα θυμάμαι το πόσο υπέροχα πέρασα. Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δόθηκε να ζήσω κάτι τόσο όμορφο.

Αρβανιτίδης Χρήστος, Φυσικός, συνοδός καθηγητής:

Η Ιταλία δεν δικαιώνεται και δεν καταγράφεται με αποτυπωτικές μεθόδους και δεν εντάσσεται στην μνήμη σαν ταξινομημένη και αξιολογημένη περιηγητική εμπειρία. Είναι ένα περιβάλλον το οποίο οφείλει να βιωθεί  και βιώνεται τόσο καλύτερα όσο η παιδεία του βιούντοςτου επιτρέπει να αναγνωρίσει την ιστορική συνέχεια και όσο  έχει διαμορφώσει τον ψυχικό του κόσμο έτσι ώστε το ψυχογράφημά του να ρυθμίζεται από την ιστορική συνέχεια του περιβάλλοντός του. Πρέπει να ερωτευθείς στην Ιταλία και να την βιώσεις ερωτευμένος.

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς στις 11-5-2010 παρουσιάσαμε τις δραστηριότητες της ομάδας μας. Το πρόγραμμα της εκδήλωσής μας:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΑΔΑΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

«Οι σχέσεις των δύο φύλων τότε και τώρα»

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΝΑ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ ΕΛΛΗ

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ:

ΣΚΟΥΡΤΗ ΧΟΛΤΑ,

ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ».

ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ:

ΣΤΡΑΤΗ ΜΑΡΙΝΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΝΙΚΛΟΑΟΥ ΜΑΡΙΛΕΝΑ

ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:

ΠΑΠΑΝΙΚΑ ΑΣΗΜΙΝΑ «ΧΙΛΙΕΣ ΣΙΩΠΕΣ»

ΣΙΧΑ ΜΑΡΙΑ, ΧΡΙΣΤΟΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ «ΔΩΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟ ΝΑ ΣΩΘΩ», «ΑΓΑΠΗΣΕ ΜΕ», «SWEET DREAMS»

ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:

ΤΣΑΓΚΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΚΟΤΣΟΡΩΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΤΣΕΡΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ & ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ (επιλέξτε το σύνδεσμο για να τη δείτε), ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:

ΤΡΕΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΤΡΕΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

Στην κορυφή της σελίδας Επιστροφή στην αρχή της σελίδας