ΑΛΛΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Λογοτεχνία Β΄ &
Γ΄ τάξης (μια
διασχολική συνεργασία ανάμεσα
στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών και το σχολείο μας,
η οποία πραγματοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2016-2017, υπό
τον τίτλο
"Το
αρχέτυπο του ήρωα και οι αναπαραστάσεις του στην αρχαία ελληνική και
νεοελληνική λογοτεχνία και σε άλλες τέχνες", Υπ. καθ. Ηλίας Γιούρης
- Ιούνιος 2017)
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου
(υπ.
καθ. Φλώρα Μπέη - Ιούνιος 2012)
Βιολογία Γ΄ Γυμνασίου
(υπ.
καθ. Φλώρα Μπέη - Ιούνιος 2012)
Η μήνις του
Αχιλλέως. Διήγημα της μαθήτριας Πλατανιά Νεφέλης, εμπνευσμένο από
την Α΄ ραψωδία της Ιλιάδας.
(υπ.
καθ. Άννα Μαραγκού - Φεβρουάριος 2012)
Η μήνις του
Αχιλλέως. Διήγημα της μαθήτριας Πλατανιά Νεφέλης, εμπνευσμένο από
την Α΄ ραψωδία της Ιλιάδας.
(υπ.
καθ. Άννα Μαραγκού - Φεβρουάριος 2012)
Θρησκευτικά
(Ιούνιος 2008)
Ιδιωτικός βίος στο
Βυζάντιο
(Ιστορία, Β' Γυμνασίου - υπ. καθ. Άννα Μαραγκού -
Ιούνιος 2008)
Οργανώσεις για την
προστασία των ζώων
(Νεοελληνική Λογοτεχνία, Β' Γυμνασίου
-υπ. καθ. Άννα Μαραγκού - Μάρτιος 2008)
Τα Ψυχομετρικά test
στην επιλογή του επαγγέλματός μου. (Σ.Ε.Π.,
Γ' Γυμνασίου - υπ. καθ. Δημήτρης Κατσιούρας
- Μάιος
2005)
Δείτε εργασίες Πληροφορικής άλλων σχολείων
Το Γυμνάσιό μας, στα πλαίσια της Εφαρμογής Προγραμμάτων Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Συμβουλευτικής σε Εκπαιδευτικές Μονάδες, συμμετείχε στο 4ο Δίκτυο σε συνεργασία με το ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηλιούπολης μαζί με άλλα τέσσερα (4) Σχολεία. Στόχος του προγράμματος, η σύνθεση μίας κοινής εργασίας με τίτλο “Εμείς επιλέγουμε το επάγγελμά μας ή αυτό μας επιλέγει;”. Σε αυτή την κοινή προσπάθεια, οι μαθητές/τριες μας ανέλαβαν την πραγματοποίηση της εργασίας με τίτλο “Τα Ψυχομετρικά test στην επιλογή του επαγγέλματός μου”.
Την επιμέλεια της
συνθετικής εργασίας ανέλαβαν οι μαθητές/τριες Φωτεινή
Βασιλοπούλου, Άννα Γιαννοπούλου,
Μαρίνα Γκούμα, Μαργαρίτα Θωμοπούλου και
Αλέξανδρος Κυριλλίδης. |
Μέσα από την ιστοσελίδα μας, μπορείτε να κατεβάσετε:
το
πλήρες κείμενο της εργασίας. |
|
το κείμενο της εργασίας, εκτός του Παραρτήματος
το οποίο περιλαμβάνει ενδεικτικά Ψυχομετρικά test.
|
|
την πλήρη παρουσίαση της εργασίας.
|
|
την παρουσίαση της εργασίας, εκτός των συνεντεύξεων και της ηχητικής
επένδυσης.
|